۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

۱۸ کارگروه ویژه هفته دفاع مقدس در شاهرود راه‌اندازی شد

 ۱۸ کارگروه ویژه هفته دفاع مقدس در شاهرود راه‌اندازی شد

شاهرود- فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه ۱۸ کارگروه برای هفته دفاع مقدس در شاهرود راه‌اندازی شده است، گفت: دستگاه‌های عضو برنامه‌های هفته دفاع مقدس را ارائه و پس از تصویب اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد خوشقدم ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی اداره ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شاهرود، تاکید کرد: با توجه به شرایط عمومی جامعه در شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ها در فضایی با رعایت تمام پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس همچنین از فضای مجازی نیز بهره‌گیری شده است، افزود: در راستای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش شده تا به صورت تخصصی تصمیم گیری شود تا بتوانیم بهترین عملکرد را در زمینه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان جامعه داشته باشیم.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه ۱۸ کارگروه برای هفته دفاع مقدس در شهرستان راه اندازی شده است، گفت: این کارگروه‌ها مسئول تدوین و پیشنهاد برنامه‌ها برای تصویب و اجرا هستند.

خوشقدم با بیان اینکه آموزش و پرورش، بنیاد شهید، سپاه، شهرداری‌ها، رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی، طلاب دانشگاهیان و رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و… در زمره اعضای این کارگروه‌ها هستند، گفت: برنامه‌های خوبی برای هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود تدارک دیده شده است.

وی درباره مهمترین برنامه‌های این هفته، توضیح داد: در نخستین برنامه و همزمان با صبح روز ۳۱ شهریورماه در تمامی نقاط شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور مسئولان، بسیجیان و… برگزار می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی شاهرود با اشاره به فضاسازی شهرستان شاهرود از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان یکی دیگر از مصوبات ستاد، بیان داشت: امسال در هفته گرامی داشت دفاع مقدس رژه موتوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرهای شاهرود و بسطام به عنوان جایگزین رژه نیروهای مسلح که امسال برگزار نمی‌شود، اجرا خواهد شد.

کد خبر 5292970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha