۹ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۳۹

استاندار همدان:

ساخت ۷۰۰ تخت بیمارستانی در همدان

ساخت ۷۰۰ تخت بیمارستانی در همدان

همدان _ استاندار همدان گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ تخت در بیمارستان‌های مختلف سراسر استان همدان ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در مراسم هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، که با حضور مدیران و مسئولان استانی در استاندار برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که موجب ماندگاری دولت شهید رجایی بود و شهید باهنر را جاودانه کرد، اخلاص در عمل، مردم‌داری و خدمت بی‌منت بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در فرصتی که خداوند برای خدمت به مردم در اختیار ما قرار داده، موفق عمل کنیم، ادامه داد: دشمنان دنبال کوچک نشان‌دادن خدمات نظام هستند تا مردم را ناامید کنند.

شاهرخی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای گفت‌وگو با مردم، و معرفی و اطلاع رسانی اقدامات دولت است، اضافه کرد: سیاست ما در استان تمرکز بر استفاده و بهره‌مندی از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه سعی کردیم اتحاد و همدلی به نفع خدمت به مردم را حفظ و از حواشی دوری کنیم، افزود: مایه خرسندی است که استانداری در موقعیت‌ها و فرصت‌های گوناگون، خانه اقشار مختلف بوده است.

شاهرخی نگاه مدیریت استان در در اداره امور استان، برنامه‌محور و با افق بلند عنوان کرد و گفت: بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در زمینه زیرساخت‌ها بخصوص در حوزه برق به عنوان یک امر اساسی در حال اجرا داریم.

وی اضافه کرد: در حوزه و بهداشت و درمان فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای انجام شده که هرکدام منشأ تحولات مهمی در استان و منطقه خواهند بود.

شاهرخی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ تخت نیز در حال ساخت هستند که در روزها و ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

استاندار همدان با بیان اینکه با احداث بیمارستان هزار تختخوابی، همدان قطب پزشکی غرب کشور خواهد شد، افزود: برای روزهای پایانی دولت یک برنامه ۱۰۰ روزه در نظر گرفتیم که ۲۸۷ پروژه در حوزه‌های مختلف در حال افتتاح هستند.

شاهرخی مرکز جامع سرطان استان را یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در استان همدان دانست و افزود: بیش از ۳۵۰ مراکز جامع خدمات بهداشتی روستایی احداث شده که تا ۳۰ سال آینده استان را در زمینه سلامت بی‌نیاز کرده است.

کد خبر 5292986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha