۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۵۸

تارتار:

ذوب آهن زیرساخت لازم برای موفقیت را دارد

ذوب آهن زیرساخت لازم برای موفقیت را دارد

اصفهان-سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در باشگاه ذوب آهن همه شرایط برای موفقیت فراهم است و این تیم زیرساخت‌های لازم برای موفقیت را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی تارتار عصر سه شنبه در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: خیلی خوشحالم به باشگاه بزرگ ذوب آهن قدم گذاشتم و باعث افتخار من است که اینجا حضور دارم.

وی با اشاره به روند نه چندان خوب ذوب آهن در دو سال اخیر افزود: کار ما در این سال سخت، اما شدنی است زیرا در این باشگاه همه شرایط برای موفقیت فراهم است و اینجا زیرساخت‌های لازم برای موفقیت را دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص بازیکنان جذب شده توسط مدیریت باشگاه ابراز داشت: این بازیکنان از فیلترهای زیادی رد شدند تا اینجا رسیدند و روی تک تک بازیکنان تفحص داشتیم.

بازیکنان جذب شده مورد تأیید کشور هستند

وی خطاب به بازیکنان جذب شده تاکید کرد: شماها که که اینجا حضور دارید از لحاظ اخلاق و فنی مورد تأیید کل کشور هستید زیرا برای جذب شما از کل کشور و اصحاب فن سوال و پرسش شده است.

تارتار اضافه کرد: امیدواریم با کسب نتایج شایسته جواب این اعتماد را بدهیم، بازیکنان نتایج را رقم می‌زنند، می‌خواهم با تمام وجود در اختیار باشگاه باشند و در این راه باید حرفه‌ای باشند حتی در زندگی شخصی این حرفه‌ای گری را رعایت کنند.

وی ادامه داد: دوست دارم همه با هم سال خوب را داشته باشیم، قبلاً جایگاه ذوب آهن لرزه به تن همه تیم‌ها می انداخته است و امیدواریم آن را به این جایگاه برگردانیم.

کد خبر 5294047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha