۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

پرداخت تسهیلات برای تکمیل ۳۲۴ واحد مسکونی در زنجان

پرداخت تسهیلات برای تکمیل ۳۲۴ واحد مسکونی در زنجان

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای تکمیل ۳۲۴ واحد مسکونی نیمه تمام روستایی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای گفت: در راستای ساخت و بهسازی مسکن روستاییان و کمک به اقشار کم درآمد، در طول یک سال گذشته، ۸۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی در سطح استان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: تعداد واجدان شرایطی که پذیرش می‌شوند زیر پوشش قرار می‌گیرند تا با استفاده از حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) برای تکمیل واحدهای مسکن روستایی خود اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: یک هزار و ۳۳۷ متقاضی که با استفاده از تسهیلات بهسازی نسبت به نوسازی منازل اقدام کردند و به دلیل شرایط مالی موفق به اتمام آن نشده‌اند، شناسایی شدند و از تسهیلات بلاعوض استفاده کردند.

خواجه‌ای از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای تکمیل ۳۲۴ واحد مسکونی نیمه تمام روستایی خبر داد و یادآور شد: برای تکمیل این واحدهای مسکونی تسهیلاتی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول یک سال گذشته ۲ هزار واحد مسکن محرومین در سطح استان از سوی این نهاد و با همکاری بانک‌های عامل و اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان احداث و به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتبار سال ۱۴۰۰ در استان زنجان به تعداد ۲ هزار و ۷۲۵ واحد ابلاغ شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۴۴ واحد معادل ۸۲ درصد، نسبت به سهمیه ابلاغی معرفی به بانک و تعداد ۴۵۵ فقره انعقاد قرارداد شده است.

کد خبر 5296727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha