۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۱۰

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تعاونی ها بستری برای حذف واسطه گری/ قانون اساسی به درستی اجرا شود

تعاونی ها بستری برای حذف واسطه گری/ قانون اساسی به درستی اجرا شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تعاونی‌ها ریل و بستر خوبی برای انجام آن دسته از کارهای جمعی تحت حمایت دولت بوده که همراه با تولید و توزیع عادلانه و حذف واسطه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی عصر یکشنبه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت هفته تعاون استان بیان کرد: قانون اساسی به صورت معقول اقتصاد دولتی و بخش خصوصی را قانون گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه همچنین سهم بخش تعاون در قانون اساسی دیده شده است، اظهار کرد: مهم‌تر از قانون، اجرا و بهره برداری از آن طبق نظر قانون گذار است.

آیت الله عبادی با اشاره به مزایای ایجاد تعاونی بیان کرد: تعاونی‌ها ریل و بستر خوبی برای انجام آن دسته از کارهای جمعی تحت حمایت دولت بوده که برای توزیع و تولید همراه با شیوه عادلانه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر رسالت تعاونی‌ها انجام شود، بسیاری از واسطه‌ها حذف می‌شود مشروط به اینکه قانون به درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در عین حالی که باید پشتیبانی شود، نباید رانت و نور چشم خاص باشد، گفت: قانون اساسی کامل‌ترین قانون بوده و معایب قانون اقتصادی غرب و شرق را ندارد.

آیت الله عبادی ادامه داد: اقتصاد بلوک غرب خصوصی بوده به گونه‌ای که ۹۹ درصد از ثروت در دست یک درصد از جامعه است.

کد خبر 5297672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha