۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

هویت وجودی مسلمانان از محبت و معرفت اهل بیت (ع) است

هویت وجودی مسلمانان از محبت و معرفت اهل بیت (ع) است

مشهد ـ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هویت و شاکله وجودی مسلمانان با اشعار و ادبیات استاد مؤید و حول محبت و معرفت اهل بیت (ع) شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از «دیوان اشعار استاد سید رضا موید» که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از جایگاه مداحان و شاعران آئینی در خادمی خاندان عصمت و طهارت، به بیان ارزش ستایشگری برای اهل بیت (ع) پرداخت.

وی به دلایل ارادت جامعه شاعران، مداحان و خادمین اهل بیت (ع) به استاد سید رضا مؤید اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دلیل این است که ذوق زلال و متعالی استاد مؤید به جز منقبت اهل بیت (ع) و نهضت ایشان که انقلاب اسلامی نیز در امتداد آن اتفاق افتاد، برای کار دیگری ندرخشیده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر پیوند قلبی محبین اهل بیت (ع) با اشعار و ادبیات استاد مؤید تأکید کرد و افزود: همه ما از کودکی با فرازهای مختلفی از اشعار وی انس داریم و هویت و شاکله وجودی ما با همین اشعار و حول محبت و معرفت اهل بیت (ع) شکل گرفته است، اشعاری که بدون هیچ بخلی در اختیار مداحان و ذاکرین اهل بیت قرار گرفته است.

وی ضمن یادآوری و قدردانی از خدمات ارزشمند این شاعر آئینی و خادم اهل بیت (ع)، از تلاش و همت گردآورندگان این اثر فاخر نیز تقدیر کرد.

کد خبر 5298246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha