۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۸

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

باید افکار عمومی جهت انجام واکسیناسیون اقناع شوند

باید افکار عمومی جهت انجام واکسیناسیون اقناع شوند

شیروان- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: باید با اطلاع رسانی دقیق و جامع به دنبال اقناع سازی افکار عمومی برای مراجعه بیشتر جهت واکسیناسیون باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران پیش از ظهر دو شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان شیروان که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شرایط استان در روزهای کنونی نسبت به روزهای گذشته بهتر است و با بهره مندی از تمامی ظرفیت‌ها شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: بنا بر آخرین گزارشات، به رغم تمامی تأکیدات اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه کاهش یافته است که باید با بهره مندی از تریبون‌های مختلف این مورد را به مردم گوشزد کنیم.

وی کاهش تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مهمترین راهکارها برای کاهش شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: عادی انگاری از مهم‌ترین آفت ها برای شیوع بیشتر این بیماری است.

برادران واکسیناسیون را از دیگر مباحث مهم برای کاهش شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: باید با اطلاع رسانی دقیق و جامع به دنبال اقناع سازی افکار عمومی برای مراجعه بیشتر جهت واکسیناسیون باشیم و در این راستا باید از ظرفیت بخشداران، دهیاران و بسیج محلی بهره مند شویم.

کد خبر 5298495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha