۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۵۰

استاندار البرز:

رفاه مردم مهمترین هدف کارگزاران نظام است

 رفاه مردم مهمترین هدف کارگزاران نظام است

کرج - استاندار البرز گفت: کسب رضایتمندی و رفاه مردم مهمترین هدف کارگزاران نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی عصر سه‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی و تجلیل از مدیران دستگاه‌های برتر اجرایی استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت امسال بخش‌های دولتی و خصوصی در البرز با بهره برداری از پروژه‌های ارزشمندی با اعتبار مجموعاً ۳ هزار میلیارد تومان بسیار خوش درخشیدند و این عملکرد جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات استان بسیار برنامه محور و نظام مند وارد میدان شدند و با اتحاد و انسجام و همدلی امور را به سر منزل مقصود رساندند.

شهبازی گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدفی جز رفاه و رضایتمندی مردم نداریم و مهمترین شاخص دستگاه‌های برتر استان در جشنواره شهید رجایی، همین هدف مهم است.

وی افزود: ارزیابی‌ها در سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان بسیار سختگیرانه و با حساسیت ویژه ای دنبال شد.

استاندار البرز اضافه کرد: هفته دفاع مقدس را نیز در پیش داریم و انتظار می‌رود دستگاه‌ها در این راستا نیز برای تجلیل از پیشکسوتان این دوره اهتمام لازم را داشته باشند.

وی گفت: طی ۳ سال مسئولیتم همواره تاکید ویژه ای داشتم که با مدیریت بر عملکرد دستگاه‌ها بتوانیم حائز رتبه‌های برتر جشنواره شهید رجایی باشیم.

شهبازی افزود: همچنین قدردان کادر بهداشت و درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هستم چراکه در جهت مقابله با کرونا جانفشانی کردند و البرز در راستای واکسیناسیون در جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد.

کد خبر 5299454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha