۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

امام جمعه بجنورد:

استقامت شهدا مانع تسلط بیگانه بر کشور شده است

استقامت شهدا مانع تسلط بیگانه بر کشور شده است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه شهدا تجلی استقامت هستند، گفت: ایستادگی شهدا مانع تسلط و ظلم استکبار به جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر چهار شنبه در یادواره شهدای روستای ناوه بجنورد که در مقبره شهدای این منطقه با حضور مردم روستا و خانواده‌های شهدا برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ما استقامت را به معنای حقیقی کلمه تحقق بخشیدند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال معنای واقعی استقامت را به رخ دشمنان کشیدند و در تمام جنگ با همین استقامتشان در برابر تمامیت نظام استکباری با همه امکانات آن ایستادند.

وی افزود: به واسطه استقامت شهدا است که امروز مانند برخی از ملت‌های منطقه مورد استضعاف مستقیم و ظلم مضاعف استکبار و نظام استکباری قرار نگرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: درواقع مقاومت امروز ملت ما در برابر جبهه استکبار، تجلی و تداوم استقامت شهدا در دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: به‌واسطه همین استقامت و ایمان بالای شهدا است که ما امروز بر خود تکیه داریم و نگذاشتیم نظام استکباری بر ما مسلط شده و به ما تحکم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه استقامت یعنی کلام خدا را در اعمال خود جاری کرده و به او تکیه کنیم، بیان کرد: همچنین معنای دیگر استقامت وحدت مردم جامعه با یکدیگر و همین‌طور با دولت و مسئولین است که این خود از مهم‌ترین ابعاد استقامت است.

کد خبر 5300188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha