۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۳۱

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

۸۵ درصد دانش آموزان گلستان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند

۸۵ درصد دانش آموزان گلستان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: تاکنون ۸۵.۹۳ درصد دانش آموزان گلستانی ثبت نام کرده و ۹۶ درصد سنجش آنها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر احسان گوهری راد پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: ۳۸۶ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در گلستان تحصیل می کنند که نسبت به سال گذشته ۱۱ هزار و ۹۰۰ دانش آموز افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: برنامه استقبال از سال تحصیلی در استان آغاز شده و تاکنون ۸۵.۹۳ درصد دانش آموزان ثبت نام کرده اند که ۹۶ درصد سنجش آنها انجام شده و تا ۲۰ شهریور ماه کار سنجش تمام آنها به پایان می رسد.

وی بیان کرد: مانور بازگشایی مدارس در ۲۰ شهریور برگزار شده و وضعیت مدارس در این طرح بررسی می شود.

گوهری را در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از اقدامات ما در سال های اخیر، تجاری سازی فضاهای آموزشی بود که در شهرستان های مختلف در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان توضیح داد: تاکنون مجوز تجاری سازی ۸۰ مدرسه صادر شده و ۴۵ مورد آن انجام و مابقی این پروژه ها هم با پیشرفت ۵۰ درصدی در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: برای جابجایی دانش آموزان به اردوگاه آشوراده در حال حاضر از قایق استفاده می شود لذا تقاضا داریم که اتوبوس دریایی برای استان در نظر گرفته شود.

طبق گفته گوهری راد برای تجهیز این اردوگاه دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

کد خبر 5300944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha