۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

استاندار سمنان:

روزانه ۲۰ هزار نفر در استان سمنان واکسینه می‌شوند

روزانه ۲۰ هزار نفر در استان سمنان واکسینه می‌شوند

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه به دنبال واکسینه کردن همه اقشار و گروه‌های مختلف در استان هستیم، گفت: روزانه ۲۰ هزار نفر در استان با تأمین واکسن واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر شنبه در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه به‌شرط تأمین واکسن موردنیاز تمامی مردم استان واکسن را دریافت خواهند کرد، ابراز داشت: این آمادگی وجود دارد تا حداکثر ظرف مدت یک ماه و با واکسینه کردن روزانه ۲۰ هزار نفر، تمامی شهرستان‌ها واکسینه شوند.

وی بابیان اینکه به دنبال واکسینه کردن همه اقشار و گروه‌های مختلف در استان هستیم، افزود: با توجه به اقدامات دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، همراهی مردم و افزایش سرعت واکسیناسیون در استان، امیدواریم که بتوانیم به سمت کنترل بیماری حرکت کنیم و شاهد پیک‌های جدید نباشیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه در جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان شاهرود همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، ابراز داشت: سرخه و میامی در وضعیت رنگ‌بندی زرد، و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند که امیدواریم طی هفته آینده به وضعیت باثبات‌تری برسیم.

آشناگر بابیان اینکه محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ‌بندی‌های جدید تجدیدنظر خواهد شد، تصریح کرد: سیر نزولی بیماری کرونا در استان ازنظر سرایت و همه‌گیری این ویروس و همچنین مرگ‌ومیر براثر ابتلاء به آن در بین مردم، در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: بر اساس گزارش اعلامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا سمنان جز استان‌هایی که سیر نزولی بیماری کرونا در آن به‌خوبی در حال طی شدن است لذا این مهم می‌طلبد تا برای کاستن این موج مردم همچنان فاصله گزاری و ماسک زدن را رعایت کنند.

کد خبر 5302008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha