۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶

عصر دوشنبه انجام شد؛

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از کارخانه‌های نداجا در بندرعباس

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از کارخانه‌های نداجا در بندرعباس

بندرعباس - اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از کارخانه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دریانوردی ۱۳۳ روزه ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی ارتش از تنگه هرمز تا اقیانوس اطلس، ره آورد بومی سازی فناوری‌های مورد نیاز است.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی به همراه دیگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، برای افزایش بودجه نیروی دریایی ارتش در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حفظ اقتدار دریایی کشور و افزایش توان این نیرو برای برتری دریایی و حفاظت از منابع و منافع ملی در اقیانوس‌های جهان ضروری است.

ساخت انواع شناور سرعت خواهد گرفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این بازدید با اشاره به استقلال آموزشی این نیرو، تصریح کرد: دستیابی به فناوری‌های روز، توسعه آن در ساخت و طراحی انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی و دیگر تسلیحات و تجهیزات مورد نیاز، راهبرد فرماندهان نیروی دریایی ارتش است.

امیردریادار شهرام ایرانی در پایان گفت: ساخت انواع شناور و نوسازی تجهیزات این نیرو به همراه توسعه مأموریت‌ها در سال جدید شتاب می‌گیرد.

کد خبر 5303900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha