۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

معاون استاندار زنجان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان زنجان

فعالیت بیش از ۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان زنجان

زنجان-معاون استاندار زنجان گفت: بیش از ۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان فعال است و مشکلی در این خصوص نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در محل استانداری زنجان، گفت: هفته دفاع مقدس هفته افتخار، عزت، سربلندی و اوج ایثارگری شهادت و رشادت ملت بزرگ ایران اسلامی و بزرگ مردان و زنانی است که برای حفاظت از کشور جانباز، شهید و اسیر شدند.

وی اظهار کرد: فرهنگیان، اساتید و عوامل اجرایی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در استان واکسینه شده‌اند و برای فعال کردن حوزه آموزش خود را آماده کردیم و پیشگیری کرونا یکی از مسائل اولویت دار کشور و استان است و روند واکسیناسیون در استان خوب است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: میزان واکسیناسیون باید افزایش یابد تا به شرایط عادی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی وارد شویم.

مرادی نافچی با بیان اینکه شهروندان از وسواس‌های غیرضروری خود داری کنند، تاکید کرد: تمام واکسن‌های موجود در کشور مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی است و مردم نباید نسبت به تزریق آن تردید داشته باشند.

وی از خانواده‌ها خواست زمینه واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال را فراهم کنند، افزود: باید همه دست به دست هم بدهیم تا روند تزریق واکسن کرونا تسریع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز داشت: ممنوعیت تردد شبانه در استان لغو نشده و شهروندان نباید به این امر بی توجهی کنند.

مرادی نافچی با بیان اینکه هرچه میزان واکسیناسیون کرونای شهروندان به خصوص افراد بالای ۶۰ سال بیشتر شود میزان ابتلاء و فوتی‌ها کاهش می‌یابد، یاد آور شد: هم اکنون بیش از ۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان فعال است و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است که به انحای مختلف به این موضوعات مهم توجه کنیم، گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باید همت خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس به خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان که از اولویت‌های استان است به کار گرفته و مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5305628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha