۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

برپایی ۶۳۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان

برپایی ۶۳۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برپایی ۶۳۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان خبر داد و گفت: پویش ملی و معنوی با عنوان شور عاطفه‌ها و با شعار«باهم مشق محبت بنویسیم» در استان آغازشد.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر از برپایی ۶۳۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان خبر داد و گفت: پویش ملی و معنوی با عنوان شور عاطفه‌ها و با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» در استان زنجان هم آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این پویش تا ۱۱ مهرماه سال جاری ادامه دارد و پایگاه‌های نمادین شور عاطفه‌ها روزهای چهار شنبه، پنج شنبه و جمعه در سراسر استان و مصلاهای نماز جمعه برپا بود و استقبال زنجانی‌ها هم در کمک به دانش آموزان نیازمند بسیار خوب است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمک به جشن عاطفه‌ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری است، گفت: خیرین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ و یا شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ کمک‌های خود را انجام دهند.

صفری تاکید کرد: بیش از ۱۴۳ مرکز نیکوکاری نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و هدایای مردم استان برای کمک به دانش آموزان نیازمند است و بیائیم با هم دل همه دانش آموزان را در این روزها شاد کنیم.

کد خبر 5307300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha