۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

از ابتدای شیوع کرونا؛

۲۸ کارمند خراسان شمالی بر اثر کرونا جان باختند

۲۸ کارمند خراسان شمالی بر اثر کرونا جان باختند

بجنورد- معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی از ابتلای بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ کارمند به بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا خبر داد و گفت: ۲۸ کارمند در این مدت جان باختند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ‌زاده پیش از ظهر شنبه در ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۶۲۹ نفر از کارکنان دولت به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۹ هزار و ۶ نفر به صورت کامل بهبود یافتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی بیان داشت: اکنون ۵۹۵ نفر نیز تحت درمان و گذراندن دوره بیماری خود هستند.

وی افزود: ۲۸ کارمند خراسان شمالی به علت بیماری کرونا تاکنون جان باخته‌اند که ۷ نفر از آنان در دوره پیک پنجم بوده است.

بازگشایی مدارس نیاز به اقناع مردم دارد

احمد برادران نیز در این جلسه گفت: پیک پنجم بیماری کرونا در سطح کشور و استان رو به کاهش است اما ادامه این شرایط مستلزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی است تا با توجه به آغاز فصل پاییز شاهد پیک بعدی نباشیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: روند واکسیناسیون در استان بسیار خوب است و به دنبال کاهش سن واکسیناسیون با اجازه مسئولان سطح ملی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: موضوع بازگشایی مدارس و رفع دغدغه‌های خانواده‌های دانش آموزان نیاز به اقناع سازی دارد و باید در دستور کار دست اندرکاران باشد.

طاهر رستمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در این جلسه اظهار داشت: در شرایط زرد کرونایی، امکان بازگشایی باشگاه‌ها و استخرهای سرپوشیده با ظرفیت ۳۰ نفر امکان پذیر است.

وی بیان داشت: هیچ نهادی جز ستاد کرونا صلاحیت تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت‌ها را ندارد.

کد خبر 5307544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha