۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱

واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان

واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان

اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه تریلر کشنده در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان و جدا شدن اتاق از کشنده در این حادثه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی بامداد امروز در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید اقارب پرست حد فاصل تقاطع بزرگراه شهید میثمی و پل شهید ستاری بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده FH اتفاق افتاده است، ابراز داشت: در این حادثه کشنده از اتاق بار جدا شده و پس از واژگونی اتاق بار و ریزش محموله، بخشی از مسیر مسدود و کشنده در مسیر مخالف با دیوار بتنی حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در حادثه دوم راننده سواری پراید که در مسیر اولیه تریلی در حال حرکت بوده است با عقب اتاق بار برخور و راننده دچار جراحت می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از بروز حوادث مشابه با پیگیری رفع نقص کمربندی سپاهان‌شهر به سمت شهر ابریشم به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شد.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: علت این دو حادثه در حادثه اول عدم توایی در کنترل به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده کامیون کشنده نسبت به ابنیه راه و حاشیه راه بوده است.

وی افزود: در حادثه دوم علت حادثه به صورت مساوی به دلیل عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید و عدم‌ایمن سازی محیط از جانب راننده تریلی توسط کارشناسان پلیس تشخیص داده شد.

کد خبر 5308189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha