۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

مشکلات شهرک‌های شهید بهشتی و پردیس شاهرود سامان‌دهی شد

مشکلات شهرک‌های شهید بهشتی و پردیس شاهرود سامان‌دهی شد

شاهرود-فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه اعتیاد یکی از دلایل طلاق است که کاهش آن همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، گفت: در این راستا مشکلات دو شهرک شهید بهشتی و پردیس سامان دهی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد خوش‌قدم ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی اداره میراث فرهنگی این شهر ضمن بیان اینکه کاهش طلاق و افزایش ازدواج‌ها ازجمله اموری که باید در اولویت قرار گیرد، ابراز داشت: با توجه به اینکه اعتیاد یکی از مصادیق طلاق محسوب می‌شود لذا برای کاهش آن کار جهادی در دو شهرک شهید بهشتی و پردیس شاهرود انجام‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه همه ما در افزایش اعتیاد مقصر هستیم و هر دستگاه وظیفه دارد تا به‌نوبه خود سهمی در کاهش اعتیاد ایفا کند، افزود: برای رفع اعتیاد اقدامات بزرگی در سطح شهر شهرستان به انجام رسید که این دو شهرک نمونه‌ای از آن به شمار می‌رود.

وجود سه هزار دختر ازدواج نکرده در شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه معتقدیم حتی صلح و صفا دادن یک زوج نیز کار بزرگی محسوب می‌شود، ابراز داشت: در همین راستا در کانون بسیج مراکز مشاوره‌ای وجود دارد که زوجین می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند و کارشناسان مربوط در این واحدها آماده پاسخگویی هستند.

خوش‌قدم بابیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار دختر بالای ۳۳ سال در شاهرود وجود دارد که ازدواج نکرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه معضلات و مشکلات بسیاری در حوزه ازدواج و طلاق وجود دارد لذا بر این باوریم که هرچقدر بر روی این مقوله‌ها کار شود برکات زیادی به همراه دارد.

وی بابیان اینکه موضوعات تسهیل ازدواج و کاهش طلاق باید در اولویت دستگاه‌های مربوط قرار گیرد، افزود: فضای مجازی در این حیطه بسیار مهم است که از این طریق نیز می‌توان اقدامات خوبی را به انجام رساند.

اجرای یک هزار برنامه ویژه دفاع مقدس در شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه هفته دفاع مقدس از فردا آغاز می‌شود، ابراز داشت: شروع برنامه‌ها ساعت هشت صبح فردا سه‌شنبه تجلیل از رزمندگان شهرستان به میزبانی سالن ذوب‌آهن خواهد بود که سخنرانی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور نیز ساعت ۹ برنامه‌ریزی‌شده است.

خوش‌قدم بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت دلیری‌های شهدا و رزمندگان و ایثارگران است، تصریح کرد: همه کشورهای اسلامی از این مقاومت ایران برابر ظلم الگوبرداری می‌کنند لذا می‌بایست فضای شهری به این مقوله بپردازد و مسئولان ادارات از این فرصت برای بیان مقاومت ایران استفاده کنند.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود سازمان تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه برای راوی‌های دفاع مقدس برنامه داشته باشند، افزود: درمجموع یک هزار و ۱۰۰ برنامه با ۲۰ کارگروه برای این ایام در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر 5309164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha