۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۳۲

فرمانده سپاه کربلا:

گنجینه های دفاع مقدس تربیت کننده نسل ها است

گنجینه های دفاع مقدس تربیت کننده نسل ها است

ساری- فرمانده سپاه کربلا با تاکید برانتقال معارف و مفاهیم دفاع مقدس گفت: بهره گیری از گنجینه های دفاع مقدس با تکنولوژی روز می تواند تربیت کننده نسل جدید باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن بااربعین حسینی، این هفته را یادآور مجادهدت ها و ایثارگری‌های شهدا دانست و گفت: دفاع مقدس گنجینه و معادن بی پایانی هستند و هرچه از این گنجینه برداشت کنیم، تضمین کننده ماندگاری و بقای انقلاب است.

وی ادامه داد: آنچه از این گنجینه معارف و باارزش دفاع مقدس برداشت می‌شود، اعتلای ارزش‌های دینی است زیرا جنس شهدا، جنس و روح خدایی بوده است و باید روحیه امیدآفرینی را مبتنی بر اعتقادات دینی بنا کنیم، تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز دشمن همه توان و ابزارها را معطوف به نسل سوم و چهارم انقلاب کرده است و برداشت از معادن بی نظیر دفاع مقدس با تکنولوژی‌های روز می‌تواند تربیت کننده نسل جدید باشد.

سردار مسلمی یادآور شد: با انتقال مفاهیم و معارف دفاع مقدس و احیای روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جوانان می‌توان برای اعتلای ارزش‌ها گام برداشت و زیرا امروز دشمن تلاش می‌کند با جنگ نرم، نسل جوان را تهدید کند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: همه هدفگذاری ها در مقیاس احیای باورهای دینی باید معطوف به نسل سوم و چهارم باشد و اگر این نسل‌ها را دریابیم، انقلاب را برای همیشه بیمه کردیم.

وی گفت: ریشه همه اعتصاب‌ها در کشور ناشی از زمینه‌های خارجی است هرچند منکر وجود مشکل نیست اما مطالبات را باید از مسیرهای قانونی پیگیری کرد.

سردار مسلمی به جنگ شناختی دشمن علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن فضایی ایجاد کرده والقا می‌کند تنها راه رسیدن به حقوق قانونی، راه اندازی هرج و مرج است و این مسائل بخشی از طراحی‌ها و فتنه‌های دشمنان است و مردم باید هوشیار باشند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه هرجا که انقلاب نیاز داشت مردم وارد صحنه و میدان شدند، حضور ۶۰ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی را نمادی از حماسه آفرینی ملت دانست و گفت: اگر با مردم صادقانه صحبت کنیم آنان عاشقانه از نظام حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به تولید محتوا در قالب هشت برنامه مسیر انقلاب اظهار داشت: برای این طرح همکاری خوبی از سوی صدا وسیمای استان صورت گرفته است.

کد خبر 5310274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha