۲ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان؛

روح انسانی نوجوانان و جوانان خود را فدای نظام آموزش غربی نکنیم

روح انسانی نوجوانان و جوانان خود را فدای نظام آموزش غربی نکنیم

سنندج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بر هوشیاری خانواده ها در برابر هجمه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: نباید روح انسانی نوجوانان و جوانان خود را فدای نظام آموزش غربی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال آموزشی جدید در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تقارن امری مبارک است از آن جهت که رویکرد تربیتی نسبت به جنگ و بیان آموزه‌های دفاع مقدس برای دانش‌آموزان و دانشجویان ثمرات ارزشمندی دارد از جمله اینکه رشد فضائل اخلاقی و کمالات انسانی را در بر دارد.

وی افزود: این امر همچنین باعث حفظ تاریخ معنوی دفاع مقدس می‌شود چرا که اساساً جنگ ما تنها در بعد نظامی نبود بلکه مملو از معنویت و پشتکار مردان و زنانی بود که علیرغم تمام کمبودها و ضعف بنیه نظامی، با سلاح ایمان به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین سادات در ادامه گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصتی است که دو مقوله آموزش و پرورش را با هم همساز نموده تا در کنار این نگرش، مردان و زنانی رشد کنند که در آینده جامعه را به نحو مطلوبی اداره کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته مفاهیم مقدسی همچون جهاد، ایثار و شهادت و معرفی الگوهای دفاع مقدس و مدافعان حرم تحت لوای سند آموزشی غربی مانند ۲۰۳۰ واقع شده و نگرش‌های غالب در سیستم آموزشی ما در سیستم آموزشی و متون درسی مورد غفلت واقع شده که این رویه روح انسانی فرزندان این مرز و بوم را فدای الگوی آموزشی نظام‌های سکولاریستی با تفکر اومانیسم می‌کند که امید است انشاالله با رویکرد جدید دولت انقلابی برخی از این نابسامانی‌ها جبران شود.

کد خبر 5312559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha