۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷

استاندار اصفهان:

امیدواریم فضای آموزش شکل واقعی بگیرد/ لزوم تزریق واکسن

امیدواریم فضای آموزش شکل واقعی بگیرد/ لزوم تزریق واکسن

اصفهان- استاندار اصفهان گفت: در دوران کرونا دانش آموزان و معلمان تجربیات زیادی کسب کردند اما امیدواریم دوباره فضای آموزش به معنای واقعی خود شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر عباس رضایی صبح شنبه در مراسم زنگ بازگشایی مدارس اصفهان از بازگشایی هرچه زودتر مدارس ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: با همه گیری ویروس کرونا آموزش حضوری در مدارس سراسر دنیا تعطیل شد و این روزها معلمان و دانش آموزان خواستار حضور در مدرسه هستند و امیدوارم دوباره فضای آموزش به معنای واقعی خود شکل گیرد.

وی تاکید کرد: مدرسه حفظ فرمول‌ها نیست بلکه مدرسه رکن اصلی آموزش است. در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا بارها بحث بازگشایی مدارس مطرح شد و دیدگاه‌های مختلفی وجود داشت، اما سرانجام مدارس به صورت حضوری بازگشایی نشد زیرا سلامت دانش آموزان اصلی مهم است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دوران همه گیری کرونا روزهای سختی بر معلمان گذشت، تصریح کرد: در این دوران دانش آموزان و معلمان تجربیات زیادی کسب کردند. حتی در این روزها درد بدون معلم ماندن کلاس‌ها وجود داشت. همچنان همه شهرهای استان وضعیت نارنجی دارند اما هنوز نگرانیم چون برخی هنوز واکسن نزده اند و این نگرانی در شهر اصفهان بیشتر است.

وی با تاکید بر لزوم تزریق واکسن توسط همه اقشار جامعه گفت: واکسن نه تنها مشکلی ندارد بلکه بسیار ضروری است. اولین قشری که واکسن زدند کادر بهداشت و درمان بودند که حتی یک مورد مرگ و میر هم در پرسنل بهداشت و درمان نداشتیم و نشان می‌دهد واکسن اثربخش است.

رضایی با اشاره به نوع‌های جدید ویروس کرونا ابراز داشت: واکسیناسیون می‌تواند کمک کند از ابتلاء و مرگ و میر افراد در موج بعدی جلوگیری کنیم، اما واکسن به معنای این نیست که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم.

کد خبر 5312801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha