۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۸ هزار کلاس میزبان ۱۸۰ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی شدند

۸ هزار کلاس میزبان ۱۸۰ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی شدند

بجنورد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز سال تحصیلی با فعالیت ۸ هزار کلاس خبر داد و گفت: ۱۸۰ هزار دانش آموز دروس خود را فرا خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مودی صبح شنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه شاهد بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: از امروز ۱۸۰ هزار دانش آموز در ۸ هزار کلاس درس و بیش از ۲ هزار آموزشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش حضوری در سه مرحله برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است، گفت: در نخستین مرحله برای کلاس‌هایی با ظرفیت ۱۵ نفر، آموزش حضوری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین مقاطع متوسطه اول و دوم در بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه ای و مناطق عشایری که به شبکه شاد دسترسی ندارند حضوری خواهد بود.

مودی بیان داشت: اما در مرحله دوم مدارسی که تا ۳۰۰ دانش آموز دارند به صورت آموزش ترکیبی مجازی از امروز و به صورت حضوری از اول آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: در مرحله سوم، مدارسی که بیش از ۳۰۰ دانش آموز دارند از ۱۵ آبان ماه حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین در خصوص آموزش پایه اول ابتدایی اظهار داشت: با توجه به اینکه کلاس اول پایه آموزش است و احتمال آسیب وجود دارد، کلاس‌هایشان به صورت محدود و حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تا ۱۵ مهرماه تمامی فرهنگیان دُز دوم واکسن را دریافت می‌کنند، گفت: همچنین تمامی رانندگان سرویس مدارس واکسن کرونا دریافت کرده اند.

مودی در خصوص فعالیت کادر مدارس در شرایط کرونایی گفت: حضور مدیران و معاونان در مدارس الزامی است و حضور معلمان با توجه به شرایط وضع شده خواهد بود.

کد خبر 5313072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha