۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

اعزام ۱۱ دستگاه اتوبوس از اردبیل به پایانه مرزی مهران

اعزام ۱۱ دستگاه اتوبوس از اردبیل به پایانه مرزی مهران

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری برای جابجایی زائران اربعین حسینی عازم پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم اله وثوقی ظهر سه شنبه در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی مسافربری استان اظهار کرد: بر اساس اعلام حج و زیارت استان اردبیل امسال ۲۳۷ نفر زائر جهت زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و حضور در پیاده روی اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.

عضو شورای اداری استان با بیان اینکه طبق اعلام حج و زیارت اکثر زائران بلیط هوایی برگشت دارند تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری استان آمادگی لازم برای جابجایی بازگشت زائران اربعین حسینی انجام شده و ۱۱ دستگاه اتوبوس نیز عازم پایانه مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهران شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل خاطرنشان کرد: کرایه اتوبوس‌های ۲۵ نفره VIP برای هر نفر از مهران به اردبیل ۵۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از زائران عزیز خواست هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی جهت رسیدگی از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

وثوقی از فعالیت ۵۴ شرکت حمل و نقل مسافر با هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

کد خبر 5315456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha