۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۲

فرمانده انتظامی لرستان مطرح کرد؛

استقرار اکیپ‌های پلیس لرستان در راستای تسهیل بازگشت زائران اربعین

استقرار اکیپ‌های پلیس لرستان در راستای تسهیل بازگشت زائران اربعین

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان گفت: پلیس لرستان با ایجاد تمهیدات ترافیکی و انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین و تسهیل بازگشت آنان تمام توان خود را به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی امروز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) و تسهیل در بازگشت آنان به استان‌های مبدا پلیس لرستان از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: پلیس راه و راهور و یگان‌های انتظامی با استقرار اکیپ‌های کنترل و فعال کردن دوربین‌های ثابت و سیار، کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه‌ها حرکات و رفتارهای ترافیکی رانندگان را رصد می‌کنند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: پلیس لرستان با تمام توان آماده خدمت رسانی و ایجاد تمهیدات ترافیکی و انتظامی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در بازگشت به کشور است.

سردار الهی به رانندگان و زائران اباعبدالله الحسین (ع) توصیه کرد، در طول مسیر حرکت به شهرهای محل سکونت ضمن همکاری با پلیس، از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث ناگوار می‌شود به طور جد پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد خبر 5315680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha