۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹

«میزبان» به رادیو صبا می‌آید/ داستان زندگی و نیکوکاری واقفان

«میزبان» به رادیو صبا می‌آید/ داستان زندگی و نیکوکاری واقفان

رادیو صبا به مناسبت دهه وقف در ویژه برنامه «میزبان» داستان زندگی و نیکوکاری واقفان را برای مخاطبان روایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «میزبان» عنوان ویژه برنامه رادیو صبا است که به مناسبت دهه وقف میزبان واقفان می شود. وقف یکی از برترین مصادیق احسان و نیکوکاری است که در سامان دهی زندگی فردی و اجتماعی، نقش فراوانی دارد از این رو برنامه «میزبان» با هدف ترویج فرهنگ وقف و احسان در جامعه روایتگر داستان زندگی انسان هایی از خود گذشته است که دارایی خود را وقف خوشبختی دیگران کرده اند مانند داستان زندگی سیمین سلیمیان که در سن ۸۰ سالگی خانه خود را به عنوان تنها دارایی اش وقف ایجاد خانه سالمندان کرده است.

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت: این برنامه با روایت قصه مردان و زنانی که با عمل خیرخواهانه خود امید را به جامعه بخشیده اند به ترویج فرهنگ وقف می پردازد. باید فرصتی فراهم شود تا افرادی که اموال خود را وقف کرده اند آثار و نتایج مثبت آن را برای مردم بیان کنند. به نظر من بهترین مروجان فرهنگ وقف در جامعه واقفین هستند تا دیگران را بدین امر ترغیب و تشویق کنند.

وی افزود: امیدوارم با توجه به روحیه خیرخواهانه و مذهبی مردم ما این برنامه الگو و تنلگری برای مخاطبان باشد. برنامه «میزبان» در هفته پیش رو به ترتیب میزبان محمدرضا نیک زینت، سیمین سلیمیان، علی حبیبی اصل، محمد کشاورز، علی درگاهی، شاهین آرام و حیدر ارشدی است.

مریم خادم پور مجری «میزبان» نیز درباره اجرای این برنامه گفت: خداراشکر در این برنامه این توفیق نصیب من شد که دل به دل گفته‌های افرادی بدهم که روح خدا در وجود آنها دمیده شده است. وقتی ببینید همه مثل خداوند بخشنده و مهربان هستند و بدون چرتکه انداختن و در نظرگرفتن خود و خانواده خود همه دارایی، وقت و تجربه خود می‌بخشند خیلی لذت بخش است..

وی ادامه داد: در این برنامه میزبان انسان هایی هستیم که تجربه های تلخی در زندگی داشته اند و بعد از پشت سر گذاشتن آن با دلی سرشار از مهربانی و محبت اموال خود را بخشیده اند تا افراد دیگری این تجربه ها را نداشته باشند. من بعد از گفتگو با این بزرگواران با توجه به تواضعی که در آنها دیدم به این نتیجه رسیدم که افراد عادی که هر روز از کنار ما می گذرند شاید دل های بزرگ و بخشنده ای دارند که ما اطلاع نداریم. امیدوارم این برنامه به دل مخاطبان هم بنشیند و با داستان زندگی مهمان های این برنامه همراه شوند.

ویژه برنامه «میزبان» از ۸ مهر به مدت یک هفته هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و گویندگی مریم خادم پور از رادیو صبا پخش می شود.

کد خبر 5316096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha