۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

«علی لندی» مظهر ایثار و عاطفه/ انس و محبت در جامعه ترویج شود

«علی لندی» مظهر ایثار و عاطفه/ انس و محبت در جامعه ترویج شود

شهرکرد- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حرکت «علی لندی» را از مصادیق ایثار و شور عاطفه دانست و بر لزوم ترویج انس و محبت در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آئین نمادین «مهر عاطفه‌ها» که صبح چهارشنبه در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: انس، محبت و عاطفه باید در جامعه ترویج و تقویت شود.

وی با بیان اینکه باید نسبت به جامعه احساس مسئولیت کرد، ادامه داد: شور عاطفه فقط برای رفع فقر مالی نیست و باید در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم هم عاطفه به جوش بیاید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم پیمانان آمریکا بیشترین ظلم و ستم را به بشریت می‌کنند، عنوان کرد: نباید نسبت به اتفاقات جهان بی تفاوت بود.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم غزه و فلسطین مظلوم واقع شده اند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها در این مناطق بدترین جنایت‌ها را می‌کنند و نباید نسبت به این ظلم‌ها بی تفاوت بود.

وی با اشاره به اینکه شور عاطفه تنها در توزیع بسته های حمایتی نیست، افزود: شور عاطفه یعنی انسان در همه عرصه‌ها از مظلومان حمایت کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به حادثه کربلا اشاره کرد و ادامه داد: نباید معاویه‌ها در جامعه حاکم شوند.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه ایثار «علی لندی» یکی از مصداق‌های شور عاطفه‌ها بود، گفت: این دانش آموز وقتی دید آتش به جان همنوعانش افتاده است با ایثار و ازخودگذشتگی دل به آتش می‌زند و به دیگران کمک می‌کند.

وی زنده نگه داشتن عاطفه انسانی در جامعه را ضروری دانست و عنوان کرد: کسانی که عاطفه و تعلق خاطر به همنوعان خود دارند جایگاهشان بهشت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انسان با شور عاطفه پرورش می‌یابد، گفت: عواطف ایمانی، توحیدی و اخلاقی از ویژگی‌های انسانی است که باید در افراد پرورش داده شود.

کد خبر 5316166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha