۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

معاون خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان:

سومین جشنواره خدمت رضوی در حال برگزاری است

سومین جشنواره خدمت رضوی در حال برگزاری است

اصفهان- معاون خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: سومین جشنواره خدمت رضوی با هدف الگوسازی از فعالیت‌های موفق کانون‌های رضوی در حال برگزاری است.

سید محمد حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری سومین جشنواره خدمت رضوی، اظهار داشت: این جشنواره با هدف الگوسازی از فعالیت‌های موفق کانون‌های رضوی، خادمیاران و یاروان رضوی در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی افزود: در واقع این جشنواره یکی از مهم‌ترین راهکارها برای ارتقا کیفی فعالیت‌ها و الگوسازی اقدامات در سراسر کشور به شمار می‌رود که یکی از بهترین رویکردها و راهبردها برای شناسایی فعالیت‌های شاخص است.

معاون خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: این جشنواره همه ساله برگزار می‌شود و سومین جشنواره نیز از آغاز دهه کرامت در ۲۲ خرداد ماه لغایت پایان آذرماه در حال برگزاری است و امکان بارگزاری و ثبت آثار ادامه دارد.

وی در خصوص محورها و بخش‌های این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش کلی ایده‌های خلاق و نوآورانه و فعالیت‌های برتر و الگویی است که محور اصلی شامل ۴ بخش، تقویت شبکه‌های خادمیاری، توانمندسازی مخاطبان، جلب مشارکت‌های مردمی به ویژه در بخش یاوران حقوقی و حقیقی، ایجاد حال و هوای امام رضایی است.

بررسی آثار در سه بخش مناسبتی

امامی با بیان اینکه کل آثار ارسالی در سه بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: آثاری که در خصوص ایده‌های خلاق و نوآورانه مرتبط با دهه کرامت، دهه آخر ماه صفر و ایجاد حال و هوای امام رضایی به ویژه در چهارشنبه‌های امام رضایی باشد مورد توجه است.

وی با درخواست از مشارکت حداکثری همه خادمیاران و مسئولان کانون گفت: مخاطبان این جشنواره با مراجعه به سامانه خدمت رضوی نسبت به ثبت آثار خود اقدام کنند زیرا این ایده‌ها مورد استفاده سایر استان‌ها نیز قرار می‌گیرد و در کتاب خدمت رضوی هم از سوی آستان قدس به چاپ می‌رسد.

معاون خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان خاطر نشان کرد: خادمیاران در بخش بارگزاری تصاویر به کیفیت آن دقت داشته باشند که ۸ اثر را به صورت مجزا از بین آثار یاوران رضوی، کانون‌های خدمت رضوی و محلی، خادمیاران و… مورد بررسی قرار می‌گیرد و در مجموع در کل استان ۳۵ اثر جهت تقدیر و جوایز منتخب خواهد شد.

وی یادآور شد: ۴ اثر توسط مشهد و مورد ارزیابی ملی قرار خواهد گرفت که ۳ اثر از فعالیت‌های الگویی و یک اثر هم از فعالیت‌های خلاقانه مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

کد خبر 5317360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha