۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵

ملکی:

تصادف در جاده ورامین/یک نفر فوت کرد و ۴ نفر مصدوم شدند

تصادف در جاده ورامین/یک نفر فوت کرد و ۴ نفر مصدوم شدند

ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف یک خودرو ۲۰۷ با یک دستگاه کامیونت خبر داد و گفت: در این حادثه یک دختر جوان فوت کرد و چهار نفر مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۹:۴۵ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین مقابل دوربرگردان «طالب آباد» به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه محل وقوع تصادف خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است، گفت: به محض اطلاع از حادثه دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: در این حادثه یک خودرو سواری ۲۰۷ با پنج نفر سرنشین به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک کامیونت برخورد کرد، خودرو ۲۰۷ به شدت آسیب دیده و متلاشی شده بود.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو ۲۰۷ دو خانم و سه آقا بودند، گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان همه سرنشینان از خودرو خارج شده بودند، متأسفانه در این تصادف یک خانم جوان حدوداً ۲۷ ساله بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد و چهار سرنشین دیگر دچار مصدومیت شده بودند، که توسط بالگرد امداد هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 5317464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha