۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:

مسئولیت دولت ساختن جامعه بر اساس مبانی بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئولیت دولت ساختن جامعه بر اساس مبانی بیانیه گام دوم انقلاب است

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مسئولیت مهم دولت سیزدهم دولت سازی و جامعه سازی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به موضوع وقف و اهمیت آن در نظام اسلامی اظهار داشت: متأسفانه در زمان پهلوی به این موضوع هیچ اهمیتی داده نشد در حالی که وقف یکی از آثار پربرکت نظام دینی ما مسلمانان است.

وی با اشاره به فرارسیدن دومین جمعه از مهرماه و برگزاری مراسم جهانی قالیشویان ابراز داشت: مشهد اردهال محل شهادت و دفن حضرت علی بن باقر (ع) مورد توجه بسیاری بوده است به طوری که در یک حدیث به نقل از امام رضا (ع) ایشان سه بار فرموده‌اند که اردهال چه مکان خوبی است.

اعتماد مردمی یک فرصت برای دولت سیزدهم است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان یکپارچگی در دولت و اعتماد مجدد مردم به انقلاب اسلامی را یک فرصت برای دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: بزرگترین مسئولیت دولت سیزدهم دولت سازی و جامعه سازی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت به بیانیه گام دولت باعث ایجاد جهش در حوزه‌های مختلف در کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: فرمایش‌ها و راهنمایی رهبر معظم انقلاب در مورد مطالبه‌گری و اندیشه‌ورزی یک فرصت برای مردم و مسئولان است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سهم خواهی‌های ناصواب برخی از افراد منسوب به جریان انقلاب

آیت الله سلیمانی سهم خواهی‌های ناصواب برخی از افراد منسوب به جریان انقلاب را یکی از تهدیدهای دولت سیزدهم دانست و گفت: انتصاب افراد ضعیف و غیرمشرف در پست‌ها و مسئولیت‌ها می‌تواند یکی دیگر از تهدیدات جدی دولت سیزدهم باشد.

وی با اشاره به خطر ایجاد تعارض بین قوای نظام افزود: مطالبات مردم از دولت نیز باید مطابق با شرایط و امکانات موجود در جامعه باشد و افزون‌تر از آن نادرست است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان خطر انتشار اخبار نادرست و سیاه نمایی‌ها توسط دشمن و برخی از عوامل داخلی آنها را متذکر شد و ادامه داد: سخنان رهبر معظم انقلاب در راستای انتشار اخبار امیدبخش در بین مردم در فضای مجازی و تشبیه آن به جهاد به دلیل مقابله با این ترفند و حیله مکارانه دشمنان است.پ

نفوذ یک چالش جدی برای مردم و مسئولان است

وی با بیان اینکه موضوع نفوذ یک چالش جدی برای مردم و مسئولان است، تاکید کرد: متأسفانه قوانین سخت‌گیرانه درباره نفوذ و نفوذی‌ها نیست و مردم منطقه کاشان بابت نفوذ افراد وابسته به بیگانه در بحث هسته‌ای خاطرات خوبی ندارند.

کد خبر 5317553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha