۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۸:۲۰

تساوی موفقیت آمیز امیر در اسپانیا

شب تلخ لژیونرها در فوتبال باشگاهی با صدرنشینی پونفرادینا

شب تلخ لژیونرها در فوتبال باشگاهی با صدرنشینی پونفرادینا

تیم فوتبال پونفرادینا با کسب تساوی مقابل وایادولید به صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پونفرادینا شب گذشته با حضور امیر عابدزاده در چارچوب دروازه خود به تساوی ۲-۲ مقابل رئال وایادولید در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا ۲ اسپانیا رسید.

پونفرادینا با یک امتیاز این دیدار به طور موقت صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا شد تا با ۱۶ امتیاز امیدوار به ادامه روند مثبت خود در ادامه این مسابقات و کسب مجوز صعود به لالیگا اسپانیا شود.

در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو میزبان موریرنزه بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. علی علیپور مهاجم ماریتیمو که پس از لژیونر شدن فرصتی برای حضور در تیم ملی ایران پیدا نکرده است، از دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما نتوانست گلزنی کند. ماریتیمو با این تساوی ۷ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

سعید عزت الهی هافبک ملی پوش وایله دانمارک نیز شب گذشته در ترکیب تیمش مقابل ادونسه قرار داشت اما باخت سنگین و ۶ بر صفر را تجربه کرد.

تیم فوتبال العربی قطر نیز از هفته پنجم لیگ ستارگان میزبان السد بود که با این بازی برد ۴ بر صفر شاگردان ژاوی در تیم السد همراه شد. در این بازی مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی از ابتدا تا دقیقه ۸۰ در ترکیب تیمش حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. السد با این برد پرگل به صدرنشینی مقتدرانه خود با ۱۵ امتیاز ادامه داد. العربی هم با ۹ امتیاز چهارم است.

کد خبر 5317760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha