۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶

مدیر کل بهزیستی استان فارس اعلام کرد؛

ایجاد بیش از ۳ هزار شغل برای مددجویان بهزیستی فارس

ایجاد بیش از ۳ هزار شغل برای مددجویان بهزیستی فارس

شیراز - مدیرکل بهزیستی فارس از ایجاد بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی استان فارس در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صادق کشفی نژاد گفت: ۱۶۸ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان در سال‌جاری اختصاص یافته که ۲۱ میلیارد ریال تاکنون در این زمینه هزینه شده است.

وی افزود: در راستای تسهیل اشتغال مددجویان علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه کم‌بهره که با سقف یک میلیارد ریال به هر مددجو ارائه می‌شود، پرداخت کمک هزینه‌ی بیمه تأمین اجتماعی خود اشتغالی نیز انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تاکنون با محدودیت زمانی ۵ سال برای هر مددجو مواجه بودیم و خوشبختانه این محدودیت در دستورالعمل جدید برای افراد دارای معلولیت برطرف شده است.

کشفی نژاد یادآور شد: در سال ٩٩ بیش از ١۵ میلیارد تومان کمک هزینه بیمه تأمین اجتماعی به سه هزار و ٢۵٢ نفر از مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان این‌که محدودیت استفاده از تسهیلات کم بهره و مشوق بیمه‌ای به صورت همزمان برای کارفرمایان برطرف شده است، خاطرنشان کرد: در زمینه مسکن مددجویی نیز بهزیستی فارس در سال جاری هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سطح استان به مددجویان واگذار می‌کند و ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای خانه دار شدن مددجویان هزینه کرده است.

کد خبر 5318292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha