۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۶

کشتی آزاد قهرمانی جهان- نروژ

عموزاد و امامی از دور رقابت ها کنار رفتند

عموزاد و امامی از دور رقابت ها کنار رفتند

کشتی گیران اوزان ۶۱ و ۷۴ تیم ملی ایران که در انتظار حضور در شانس مجدد بودند با توجه به نتایج رقیبانشان از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کلیوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شده است.

در پایان مسابقات مقدماتی اوزان ۶۱ و ۷۴ کیلوگرم رحمان عموزاد و یونس امامی نمایندگان کشورمان از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان گذشت. وی در دور بعد مقابل توشیهیرو هاسگاوا دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ بایامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، امامی از دور رقابت ها کنار رفت.

کد خبر 5318450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha