۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

فرماندار گناوه:

مشارکت در واکسیناسیون در روستاهای شهرستان گناوه افزایش یابد

مشارکت در واکسیناسیون در روستاهای شهرستان گناوه افزایش یابد

گناوه- فرماندار گناوه گفت: دهیاران، بهورزان، شوراها روستاها در کنار بخشداران شهرستان در امر سرعت بخشیدن به واکسیناسیون همکاری بیشتری داشته باشندتا مشارکت در این زمینه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در نشست کارگروه واکسیناسیون روستاییان شهرستان گناوه ف با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و سلامت در مقابله با شیوع کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون عمومی اظهار داشت: نباید با عدم مشارکت یا تعلل در تزریق واکسن، زحمات کادر درمان و سلامت را نادیده گرفت و همه باید به تسریع در امر واکسیناسیون در شهرستان کمک کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه همه امکانات برای تسریع در واکسیناسیون عمومی در شهرستان فراهم شده است افزود: در شرایط کنونی مشارکت، همدلی و همکاری با کادر درمان در کمک به تسریع در واکسیناسیون و تشویق و ترغیب مردم به واکسینه شدن برای رسیدن سریع‌تر به شرایط عادی است.

وی ادامه داد: شهرستان گناوه همواره دارای مردمی نجیب، شریف و همراه با نظام مقدس اسلامی و در همه عرصه‌های نظام پیشگام و مؤثر بوده و هست و در امر واکسیناسیون عمومی نیز انتظار می‌رود همراهی خوب و بیشتری با دستگاه‌های اجرایی در این زمینه داشته باشند.

مهرجو با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در تأمین واکسن در شهرستان وجود ندارد بیان کرد: هیچ اولویتی بالاتر از سلامت مردم نیست و در حال حاضر دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و همه مسئولان کشور و مردم، واکسیناسیون عمومی و ریشه کنی ویروس کرونا است و هیچ خدمتی به کادر درمان و سلامت نیز غیر از مشارکت در واکسیناسیون نیست.

وی گفت: جمعیت تحت پوشش واکسیناسیون در شهرستان ۷۵ هزار و ۴۲۳ نفر است که تا کنون حدود ۴۵ هزار نفر واکسینه شده‌اند و تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون در روستاهای شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه واکسیناسیون روستاییان شهرستان گناوه به منظور بررسی راه کارهای تسریع و افزایش مشارکت در امر واکسیناسیون در روستاهای شهرستان، در محل فرمانداری تشکیل شده است.

مشارکت در واکسیناسیون در روستاهای شهرستان گناوه افزایش یابد

فرماندار گناوه بیان کرد: با تلاش و زحمات کادر درمان و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط و در اختیار گذاشتن ظرفیت سالن‌ها و تهیه و تأمین سایر موارد لازم در اجرای واکسیناسیون، ظرفیت‌ها نباید خالی بماند و مشارکت‌ها باید افزایش یابد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های بخشداران شهرستان گفت: بخشداران باید در روستاهایی که آمار واکسیناسیون پایین‌تری دارند پیگیری کنند تا هر چه زودتر واکسیناسیون تسریع شود و و آمار به حد مطلوب و قابل انتظار برسد.

مهرجو بیان کرد: دهیاران، بهورزان، شوراها روستاها در کنار بخشداران شهرستان در امر سرعت بخشیدن به واکسیناسیون و اطلاع رسانی مردم در زمینه ضرورت مشارکت در این زمینه در روستاها کمک و همکاری کنند.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به گذشت حدود ۲ سال از شیوع ویروس کرونا که همه فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی را تحت تأثیر خود قرار داد، و با ادامه روند این بیماری خسارت‌های اجناب ناپذیری بر حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف وارد می‌شود که ضرر و زیان آن متوجه همه اقشار جامعه است بنا بر این کمک به سرعت بخشیدن به روند پایان یافتن این بیماری کمک به منافع همگانی است.

در پایان این نشست از دهیاران، بهورزان و شوراهای دو روستای فخر آوری و چهارمحال شهرستان گناوه به دلیل مشارکت بالای ۸۰ درصد در امر واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال تقدیر شد.

کد خبر 5318657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha