۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

استاندار چهارمحال و بختیاری:

وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» تعیین تکلیف شود

وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» تعیین تکلیف شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تجهیزات مدیریت بحران به دلیل استفاده در پروژه های عمرانی مستهلک شده اند، گفت: وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» سریعتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی صبح یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تا کنون از ظرفیت رودخانه زاینده رود و کارون در استان استفاده نشده است، اظهار کرد: شهرها و روستاهای این استان دچار تنش آبی شدیدی هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای ساماندهی حاشیه رودخانه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری انجام نگرفته است، عنوان کرد: آمار غرق شدگی در شش ماه امسال بالا است که وزارت نیرو به منظور جلوگیری از این امر باید محصور کردن سدها را در دستور کار قرار دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیش بینی لازم در جهت نجات غریق توسط دستگاه‌های متولی انجام شود، ادامه داد: کمبود نیروی اورژانس در استان به دلیل شرایط جغرافیایی، صعب العبور بودن و پراکندگی جمعیت مشهود است.

وی با اشاره به گلایه مردم از عملکرد اداره‌کل راهداری چهارمحال و بختیاری در فصل بارش، تصریح کرد: پیش از شروع فصل سرما باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

ضرورت توزیع عادلانه ماشین آلات راهداری در شهرستان‌ها

عباسی با بیان اینکه ماشین‌آلات راهداری باید عادلانه در شهرستان‌ها توزیع شود، عنوان کرد: اکیپ‌های راهداری چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمت به مردم باید در مناطق مختلف به ویژه سخت گذر مستقر شوند.

وی به استهلاک آمبولانس‌های اورژانس اشاره کرد و ادامه داد: به‌علت تردد در جاده‌های کوهستانی و صعب‌العبور بودن مناطق چهارمحال و بختیاری آمبولانس‌های اورژانس مستهلک شده‌اند که با پیگیری مسئولان ذی‌ربط باید خودروهای آمبولانس کمک دار برای استان تأمین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تجهیزات و خودروهای ستاد مدیریت بحران استان به دلیل استفاده در پروژه‌های عمرانی مستهلک شده است، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران باید برای آمادگی در شرایط بحرانی در شش ماه دوم سال وضعیت خودروها و تجهیزات استان را بررسی کند.

عباسی تصریح کرد: مدیریت بحران با اعتبارات تخصیص یافته جرثقیل، آمبولانس کمک‌دار، ماشین‌آلات موردنیاز مدیریت بحران و نردبان بلند آتش‌نشانی خریداری کند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» را تعیین تکلیف کند، گفت: درآمد حاصل از فروش این کارخانه برای خرید ماشین‌آلات راهداری صرف شود.

کد خبر 5319054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha