۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۶

استاندار سابق فارس:

پاسخگوی اقدامات در پیشگاه مردم استان فارس خواهم بود

پاسخگوی اقدامات در پیشگاه مردم استان فارس خواهم بود

شیراز- استاندار سابق فارس گفت: مأموریت من به عنوان استاندار فارس به پایان رسیده اما پاسخگوی اقدامات در پیشگاه مردم هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید فارس بیان کرد: دنیا دار تودیع و معارفه است و خوش به حال افرادی که توانسته‌اند برای آخرت خود توشه‌ای فراهم کنند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات به مردم یکی از وظایفی است که بر عهده مدیران کلان استانی است و در این مسیر نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلفی باید در کنار هم دیگر قرار بگیرند تا ضمن کاهش مشکلات جامعه نسبت به توسعه خدمت رسانی اقدام شود.

استاندار پیشین فارس تاکید کرد: شاهد شدیدترین دوران تحریم در استان و کشور بودیم در کنار این موضوع مسئله سیل، کرونا و هجوم ملخ و اختشاشات مشکلاتی بود که فارس را تحت شعاع قرار داده بود اما همکاری تمامی دستگاه‌ها موجب شد از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به منافع عمومی از جمله نکاتی است که می‌تواند دوران مدیریت هر مدیری را افزایش دهد و تعامل با نخبگان جامعه نیز موجب شد با مشکلات جامعه با دید وسیع‌تری مواجه شده و نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام شود.

رحیمی ادامه داد: تکمیل و تأسیس پروژه‌های متعددی است که موجب شد فارس در مسیر توسعه قرار بگیرد و از جمله این طرح‌ها می‌توان به بهره برداری رساندن بنگاه‌های اقتصادی کلان مقیاس، برطرف کردن مشکلات آبی و بهره برداری از شش سد، آغاز انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، تصفیه خانه شماره دو شیراز، ایجاد درمانگاه‌های مختلف، توسعه مسیرهای مواصلاتی، گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی فارس و آزادراه شیراز – اصفهان اشاره نمود.

وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری در استان فارس نیز تعداد هتل و متل از ٣۶ واحد به ١۶٠ واحد رسید و واحدهای بوم‌گردی و تخت‌های هتلی نیز ۵٠ درصد افزایش یافت این در حالی است که در حوزه صنعت نیز فارس برای اولین بار جز باشگاه صادرکنندگان آلومینیوم، سنگ‌های زینتی قرار گرفت و اولین کارخانه نوآوری استان نیز در شیراز احداث شد لازم به ذکر است ٩٠٠ شرکت دانش بنیان و فناور نیز طی چند سال اخیر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رحیمی در خصوص نرخ بیکاری بیان کرد: فارس در سال ٩۴ جز آخرین استان‌های کشور در بخش بیکاری بود اما اکنون جز سه استان برتر در حوزه کاهش بیکاری است و نرخ بیکاری تک رقمی موجب شده تا فارس جز استان‌های پیشرو در حوزه اشتغالزایی باشد.

کد خبر 5320178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامحسین گلچین IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      0 0
      بسمه تعالی ، سلام / استاندار محترم فارس ، به نظر جنابعالی این صحیح هست که دبیری آبرومند و شرافتمندی مثل این حقیر ، به ناروا تحت توهین ، تهدید و....قرار گیرد واز من خواسته شود تا نمرات دانش آموزانم را بی ضابطه و غیر انسانی ارتقا دهم و بالا ببرم !!! ؟؟؟ ۰۹۱۷۸۴۰۶۱۰۰ فسا / فارس