۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۴

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان:

بیش از ۸۹۱ هزار دُز واکسن کرونا در زنجان تزریق شده است

بیش از ۸۹۱ هزار دُز واکسن کرونا در زنجان تزریق شده است

زنجان-معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۸۹۱ هزار و ۵۷۹ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر بر روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۹۱ هزار و ۵۷۹ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۶.۵۱ درصد از افرادی که دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند نسبت به تزریق دُز دوم واکسن اقدام کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا مبنی بر این نیست که کرونا تمام شده است و باید شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

صائینی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده باید تمام گروه هدف باید واکسن کرونا را تزریق کنند تا ایمنی جمعی حاصل شود، ابراز داشت: ۴۳ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در سطح استان زنجان نسبت به تزریق واکسن کرونا فعال است و شهروندان زنجانی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی گفت: شهروندان به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق انجام ندهند و در حال حاضر گروه سنی متولدین سال ۸۸ می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت به نشانی salamt.gov.ir برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

کد خبر 5320857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha