۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین انجام شد؛

تزریق واکسن به بیش از ۵۰ هزار نفر در استان قزوین

تزریق واکسن به بیش از ۵۰ هزار نفر در استان قزوین

قزوین –فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه اولین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در استان قزوین توسط سپاه راه‌اندازی شد، گفت: در این مراکز به بیش از ۵۰ هزار نفر واکسن تزریق شد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در مسجد موسی ابن جعفر (ع) قزوین که در قالب ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه برگزار شد اظهار کرد: سپاه همواره در تمامی بلایا و گرفتاری‌ها در کنار مردم بوده و از این پس نیز خواهد بود.

وی افزود: خیلی‌ها تلاش می‌کنند بگویند که جامعه دینی کمرنگ شده و افراد از مفاهیم دینی دور شده‌اند اما برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر کشور که بخش اعظمی از آن با مشارکت مردم و خیرین صورت گرفته نشان داد این ادعا واهی است و جامعه دینی تنها با یک اشاره ولی‌فقیه در میدان خدمت‌رسانی به مردم حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: از روزی که این ویروس منحوس در دنیا منتشر شد دنیا نگاه ویژه‌ای به ایران داشت اما ملت ایران در همه آزمایش‌ها و فشارهایی که این ویروس منحوس ایجاد می‌کرد سربلند بیرون آمد.

وی تأکید کرد: غرب سالیان سال خود را در برای رویارویی با بلاهای بزرگ آماده کرده بود اما با شیوع این ویروس دچار مشکلات ویژه شد و دلیل آن را نیز باید در نبود باور دینی و اعتقادی در جامعه جستجو کرد.

رفیعی آتانی با بیان اینکه سپاه از روز اول در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان بوده و تا ریشه‌کنی این بیماری همراهی لازم را با این زحمتکشان خواهد داشت، تأکید کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر در استان قزوین توسط سپاه برای مقابله با این ویروس منحوس غربالگری شده‌اند.

وی با بیان اینکه اولین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در استان قزوین توسط سپاه راه‌اندازی شد، گفت: در این مراکز به بیش از ۵۰ هزار نفر واکسن تزریق شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه همدلی و همراهی مردم و همه دلسوزان باعث شد امروز در شرایط خوبی قرار بگیریم، تأکید کرد: امروز با اعلام سازمان بهداشت جهانی در تزریق واکسن جزو دو کشور برتر جهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اعلام کرده‌ایم که آمادگی اعزام تیم‌های سیار به روستاهای دور دست را برای تزریق واکسن داریم و نیاز به حضور مردم روستاهای دور دست در مراکز واکسیناسیون نیست.

رفیعی آتانی در پایان یادآور شد: از ابتدای انقلاب تا به امروز در کنار مردم بوده‌ایم و از این پس نیز خادم و سرباز این ملت خواهیم ماند.

کد خبر 5321199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha