۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۹:۰۹

رئیس تبلیغات اسلامی بیله‌سوار:

کشور آذربایجان در روابط دیپلماسی درگیر دسیسه‌های صهیونیسم است

کشور آذربایجان در روابط دیپلماسی درگیر دسیسه‌های صهیونیسم است

بیله‌سوار-رئیس تبلیغات اسلامی شهر مرزی بیله سوار بر ضرورت آگاهی دولت آذربایجان از نقشه شوم دشمن در اتفاقات اخیر تاکید کرد و گفت: دولت آذربایجان درگیر دسیسه‌های تفرقه انگیز صهیونیسم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد قربانی در مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا (ع) با اشاره به تنش‌های به وجود آمده از سوی کشور آذربایجان، بر ضرورت حفظ اتحاد و همبستگی کشورهای مسلمان تاکید و اظهار کرد: کشور همسایه آذربایجان به نقشه شوم کشورهای صهیونیسم آگاه باشد و فریب دسیسه‌های تفرقه انگیز دشمنان به ظاهر دوست را نخورند.

وی به کلام نورانی حضرت علی (ع) در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: در کلام امام علی (ع) آمده است که «تاریخ شبیه هم است» لذا کشور آذربایجان باید با مطالعه سرنوشت تاریخ کشورهای مختلف از جمله صدام و امثال آنها قذافی، حسنی مبارک، در می‌یابند که چه اتفاقاتی برای آنها رقم خورده و از این تاریخ عبرت بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار افزود: ملت ایران که ملت مؤمن و حسینی است اگر هشداری به کشور همسایه می‌دهد از بابت امر به معروف است که بزرگترین اهداف امام حسین (ع) درقیام علیه حکومت ظالم امویه بود.

حجت‌الاسلام قربانی در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: صبر و استقامت، عزت نفس، رعایت اصول و مبانی ولایت مداری از مهم‌ترین خصوصیات رفتاری امام رضا (ع) و الگوی جوامع بشری است.

وی افزود: کشوری موفق است که مانند جمهوری اسلامی ایران عزت نفس و مقاومت خود را برگرفته از ائمه اطهار (ع) حفظ کرده و در اعتلای آن همواره در تلاش است.

در ادامه مداحی و مرثیه سرایی در سوگ شهادت حضرت امام رضا (ع) انجام شد و حاضرین به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

کد خبر 5321577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha