۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۹:۲۰

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نیروهای نظامی ایران جهادی عمل می‌کنند/ امنیت را مدیون ناجا هستیم

نیروهای نظامی ایران جهادی عمل می‌کنند/ امنیت را مدیون ناجا هستیم

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حرکت نیروهای نظامی کشور را جهادی توصیف کرد و گفت: ایران در منطقه ای ناامن حضور دارد اما با اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی امنیت کامل برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح شنبه در مراسم صبح گاه نیروی انتظامی خراسان شمالی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: ایران در منطقه‌ای قرار دارد که کشورهای اطرافمان همه نا امن هستند اما درون جمهوری اسلامی ایران امنیت برقرار است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: این امنیت را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

وی وابسته نبودن نیروهای انتظامی به مستکبران را یکی از ویژگی‌های مثبت این نهاد دانست و افزود: نیروی انتظامی با تلاش و حضور میدانی خود در این ۴ دهه فتنه‌های مختلفی را خنثی کردند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: همواره نظام استکبار و دنباله رو های آنان درون کشور به دنبال ایجاد ناامنی بودند اما با حضور به موقع نیروهای نظامی این اتفاق رقم نخورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حرکت نیروهای نظامی را جهادی توصیف کرد و گفت: این افراد به خاطر دین، کشور، ولایت و مردم با اخلاص فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در همه جای دنیا این طور است که وقتی پلیس در اغتشاشات وارد میدان می‌شود، مردم ضربه می‌بینند اما در نظام ایران نیروهای نظامی حاضرند خود صدمه ببینند اما به دیگران صدمه نزنند.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: نظام با حضور این نیروهای نظامی و انتظامی مستحکم خواهد ماند و به انقلاب جهانی حضرت حجت ختم می‌شود.

امام جمعه بجنورد در انتها گفت: بسیاری از کشورهای منطقه امنیت خود را از کشورهای مستکبر گدایی می‌کنند و در آخر هیچ امنیتی برایشان باقی نمی‌ماند اما در ایران با حضور مقتدر نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت پایدار ایجاد شده است.

کد خبر 5322720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha