۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲

استاندار البرز:

دورکاری کارمندان ادارات در البرز منتفی شد

دورکاری کارمندان ادارات در البرز منتفی شد

کرج - استاندار البرز با بیان اینکه دورکاری کارمندان ادارات منتفی شد، گفت: به دستور رئیس جمهور، حضور منظم و کامل کارمندان ادارات در محل کار برای ارائه خدمات به مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آمارها و گزارش‌های ارائه شده توسط بخش بهداشت و درمان کشور به دنبال واکسیناسیون گسترده آمار بستری‌ها و مرگ و میرهای ناشی از کرونا کاهش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: بر این اساس طبق دستور دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم که در راستای درخواست معاون اول محترم رئیس جمهور در خصوص لزوم حضور منظم کارکنان ادارات صورت گرفت، تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه دورکاری کارمندان ادارات منتفی شد، بیان کرد: از فردا یکشنبه ۱۸ مهر ماه تمامی کارکنان ادارات و سازمان‌ها به صورت منظم و کامل در محل کار خود حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهم‌ترین اصول مقابله با کرونا محسوب می‌شوند بنابراین ضرورت دارد که همه مردم همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

شهبازی متذکر شد: با تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان، مدارس نیز به سمت تشکیل کلاس‌های حضوری خواهند رفت.

کد خبر 5323375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha