۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۹

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام تاکید کرد؛

لزوم افزایش تبلیغات محیطی برای کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید ایلام

لزوم افزایش تبلیغات محیطی برای کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید ایلام

ایلام-جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام بر لزوم افزایش تبلیغات محیطی برای کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قدرت اله کریمیان عصر شنبه در جلسه کمیته فضاسازی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام اظهار کرد: آن چیزی که در کنگره‌ها دنبال می‌شود احیای خاطرات رزمندگان و بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه است و اگر نگاه کنیم در حقیقت دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای مردم ما است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ادامه داد: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهمترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد کمیته فضاسازی کنگره شهدای استان ایلام تاکید کرد: اقدامات قابل توجهی برای فضاسازی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اندیشیده شده و امیدواریم در فرصت باقی مانده ضعف‌های موجود در بخش‌های تبلیغی و محیطی و نصب اِلِمان ها مرتفع شود.

سردار کریمیان افزود: امیدواریم شهرداری ایلام به عنوان رئیس این کمیته، کمبودهای موجود را سریعاً برطرف و فضای تبلیغی خوبی را در سطح شهر ایلام مشاهده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه تصریح کرد: به لطف خون شهدا انسجام، وحدت و همدلی خاصی میان مسئولان استان برای برگزاری این کنگره به وجود آمده است و هر روز شاهد افزایش این انسجام و همدلی هستیم.

برنامه ریزی برای فضاسازی شهر

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام هم در این جلسه گفت: همه تلاش ما برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره است و به هرآنچه وظیفه داریم عمل خواهیم کرد.

منصور بهادری افزود: برای برگزاری کنگره، شهرداری ایلام آمادگی لازم را دارد و امیدواریم در کنار هم بتوانیم در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

بهادری تاکید کرد: با وجود نقص‌هایی که در کمیته فضاسازی وجود دارد اما با تمام توان در صدد هستیم تا کمبودها را جبران و فضاسازی مناسبی در سطح شهر صورت بگیرد.

کد خبر 5323403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha