۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۷:۴۷

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان:

استاندار جدید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند

استاندار جدید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند

بندرعباس-عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که رتبه اول بیکاری در کشور قابل پذیرش نیست، گفت: هرمزگان دارای ظرفیت‌های زیادی است و استاندار جدید باید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جباری در نشست مجمع نمایندگان استان هرمزگان با مهدی دوستی استاندار جدید استان هرمزگان که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: آقای دوستی شما به استانی می آیید که علی‌رغم بسیاری از داشته‌ها به واسطه موقعیت جغرافیایی و استقرار صنایع و بنگاه های اقتصادی کلان و بهرمندی از قرار گرفتن در مجاورت دریا، همچنان از نداشته های فراوان رنج می برد و فاصله های معنادار شاخص های توسعه‌ایی آن در همه بخش ها با استان های همجوار، مردمانش را نگران کرده است.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام استان هرمزگان، عنوان کرد: استان هرمزگان همه ظرفیت های اشتغال آفرین را یک جا دارد، اما نرخ بیکاری آن به هیچ وجه قابل توجیه و پذیرش نیست. لذا همکاری، همدلی و مشارکت در تدوین قانون بودجه ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه برای کاهش نرخ بیکاری ضروری است و استاندار جدید هرمزگان باید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان تصریح کرد: آقای دوستی شخصیتی است که با استان هرمزگان آشنایی دارد و چند سال در این استان در جایگاه های مختلف از جمله در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پروژه های محرومیت زدایی استان هرمزگان حضور داشته و در حوزه احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس هرمزگان مشغول به فعالیت بوده است.

جباری با اشاره به رابطه قدیمی خود با استاندار جدید هرمزگان، اظهار کرد: دوستی ما با مهندس دوستی به دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، در زمانی که ما در مجلس طرح احداث موج شکن ها را مصوب کردیم بر می‌گردد. در آن زمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) احداث موج شکن ها در سواحل روستاهای شهرستان های بندرلنگه و پارسیان را بر عهده داشت که مهدی دوستی، مهندسی احداث تعدادی از این موج شکن ها در بحث محرومیت زدایی از روستاها را به عهده داشت.

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تشکر از خدمات شایسته فریدون همتی استاندار سابق هرمزگان در بخش های زیرساختی و عمرانی و همچنین تعامل بسیار ارزشمند با مجمع نمایندگان هرمزگان تشریح کرد: قطعاً در فصل جدیدی که در استان هرمزگان با ورود استانداری جوان و متخصص آغاز شده است، تعاملی عالی میان مجمع نمایندگان استان و آقای دوستی استاندار جدید هرمزگان را شاهد خواهیم بود.

تعامل با مجمع نمایندگان استان هرمزگان اساس موفقیت و محور کار است

مهدی دوستی استاندار جدید استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: همواره از تعامل با مجمع نمایندگان استان هرمزگان به عنوان پشتوانه اصلی یاد می‌کنم و آن را اساس موفقیت و اصل محور کار خود می‌دانم.

وی شروع به خدمت در هرمزگان به عنوان استاندار را معامله خویش با خدا دانست و ابراز داشت: ما با هم بودن را رمز موفقیت در کارمی‌دانیم و قطعاً توجه به ظرفیت های منابع انسانی و رفع محرومیت ها در استان با کمک نمایندگان، از اهداف و برنامه های بنده خواهد بود.

استاندار جدید هرمزگان خاطرنشان کرد: تخصص و تجربه کاری خود را متناسب با اقتصاد دریا که رشته اصلی فعالیت بنده و ظرفیت بی بدیل استان هرمزگان است به کار خواهم گرفت.

کد خبر 5324364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha