۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۸

نماینده دامغان در مجلس:

تراریخته‌ها در حال نابودی نسل هستند/ دولت کاری کند

تراریخته‌ها در حال نابودی نسل هستند/ دولت کاری کند

دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه تراریخته‌ها در حال نابودی نسل‌ها هستند، گفت: گسترش روزافزون یکی از مخاطراتی است که دغدغه‌های بسیاری در سطح کشور درباره آن وجود دارد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نشست کمیسیون کشاورزی با رئیس جدید سازمان محیط زیست، تاکید کرد: سازمان حفاظت از محیط زیست تا کنون عمدتاً سازمانی تزئینی بوده و توسط دولت‌مردان به بازی گرفته نمی‌شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این رویکرد غلط، بروز خطاهای بسیار فاحش زیست‌محیطی در زمینه‌های مختلف بود، ابراز کرد: انتقال آب حوضه‌های آبریز که بدون مطالعه انجام شد، گسترش روزافزون تراریخته‌ها، نابودی جنگل‌ها، آلودگی آب‌های زیرزمینی، گسترش سرطانی بلندمرتبه‌سازی از جمله این فجایع هستند.

عضو خانه ملت گفت: اگر واقعاً عزم وجود دارد که به محیط‌زیست نقش پررنگی داده شود، رئیس این سازمان باید با قوت، قدرت و اقتدار برخورد کند به‌گونه‌ای که همه سیستم دولت تحت امر برنامه‌های محیط‌زیست باشند.

علیزاده برمی بیان کرد: برای اصلاح رویکرد، اولاً تغییر نگرش سازمان محیط زیست و فردی که در رأس آن است خیلی اهمیت دارد ثانیاً سازمان نیاز به پشتوانه مردمی دارد و بهترین پشتوانه گروه‌های جهادی هستند که با صفا و صداقت و اخلاص در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست نیز باید به موضوع تراریخته‌ها به سرعت و دقت رسیدگی کند، ابراز کرد: تراریخته ها در حال نابود کردن نسل هستند لذا دولت باید کاری در این زمینه کند.

کد خبر 5324563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha