۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

۵ قهرمان پارالمپیک خوزستانی تجلیل شدند

۵ قهرمان پارالمپیک خوزستانی تجلیل شدند

اهواز- پنج قهرمان پارالمپیک خوزستانی در مراسمی با حضور مسئولان استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنج قهرمان پارالمپیک خوزستانی در پارک جزیره اهواز و در مراسمی با حضور مسئولان استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم امان الله پاپی، هاشمیه متقیان، صادق بیت‌سیاح، فالح عیاشی و غلامرضا رحیمی به عنوان مقام آوران مسابقات جهانی پارالمپیک تجلیل شدند و هدایای نقدی نیز به آنها تقدیم شد.

ورزش، سرمایه اجتماعی

سیاوش محمودی، رئیس شورای شهر اهواز نیز با حضور در این مراسم گفت: ورزش سرمایه‌گذاری در عرصه اجتماعی است و هر چقدر در زمینه ورزش هزینه کنیم از هزینه در زمینه اجتماعی نیز کاسته می‌شود.

محمودی توضیح داد: ورزشِ قهرمانی مایه افتخار و عزت است و غرور ملی و سرمایه اجتماعی استان را افزایش می‌دهد؛ البته استان همیشه در زمینه ورزش افتخار آفرین بوده است و امید می‌رود که شهرداری به ورزش همگانی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.۵ قهرمان پارالمپیک خوزستانی تجلیل شدند

پایم را جا گذاشتم

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته پارالمپیک کشور در این مراسم گفت: خوزستان وطن دوم و شاید وطن اول ما است، من در روزهای جنگ توفیق داشتم که در خوزستان یک پایم را جا گذاشتم و ای کاش همه بدنم جا می‌ماند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، کشور مقتدر در حوزه ورزش است و در ورزش نیز نقطه زن و توان موشکی داریم؛ تیم کره با ۱۳۰ میلیون جمعیت فقط ۲ مقام را کسب کرد و فقط ژاپن فقط یک طلا از ما بیشتر برد.

خسروی وفا همچنین گفت: ورزش ایران توانمندی بالایی دارد و امید است که از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کنیم و برای مردم شادی داشته باشیم.

*افزایش نشاط اجتماعی

رضا امینی، شهردار کلان‌شهر اهواز نیز ضمن تجلیل از پنج مدال‌آورِ پارالمپیک گفت: امید است که این آئین‌ها زمینه‌ای باشد برای تشویق جوانان و از هر تهدیدی نیز فرصتی شود چون بزرگواران نشان دادند که نقص ظاهری مانع نیست و تلاش کردند و دل همه مردم را شاد کردند.

امینی تأکید کرد: به عنوان شهرداری در بخش‌های مختلف وظیفه داریم که زمینه رفاه مردم را فراهم کنیم و این مسئله در برنامه مدیریت این جانب وجود دارد.

وی یادآور شد: لازم است زمینه تفرج و نشاط اجتماعی را افزایش دهیم و هم افزایی و پرهیز از مرزهای نامبارک سخت اداری و شبهات جدایی اقوام و گروه‌های مختلف را کنار بگذاریم.

وی گفت: همه ما ایرانی و قائل به اسلام، مذهب تشیع و جمهوری اسلامی هستیم و امید است که بتوانیم برای ایجاد عدالت مکانی و فضایی، استعدادهای شهر را بیش از پیش شناسایی و با برنامه‌هایی در امور بانوان بتوانیم افتخارات کشور را روز به روز افزایش دهیم‌.

به گزارش مهر، مدال‌آوران پارالمپیک خواستار توجه بیشتر به ورزشکاران پارالمپیک شدند.

کد خبر 5324731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha