۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۷

اسناد اطلاعاتی آشکار کرد؛

ارتکاب بیش از ۲۰۰۰ مورد آزار جنسی توسط نیروهای پلیس انگلیس!

ارتکاب بیش از ۲۰۰۰ مورد آزار جنسی توسط نیروهای پلیس انگلیس!

اسناد منتشر شده اطلاعاتی انگلیس نشان می دهند طی چهار سال گذشته، دستکم ۲۰۰۰ مورد اتهام آزار جنسی از سوی نیروهای پلیس این کشور علیه شهروندان انگلیسی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، اسناد منتشر شده اطلاعاتی انگلیس نشان می دهند طی چهار سال گذشته، دستکم ۲۰۰۰ مورد اتهام آزار جنسی از سوی نیروهای پلیس این کشور علیه شهروندان انگلیسی به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، داده های آماری همچنین نشان می دهند که حدود ۳۰ درصد از ماموران پلیس مورد پیگرد قانونی در اتهامات مربوط به آزار جنسی، پیشتر نیز دارای سوء سابقه در همین زمینه بوده و با اینحال به خدمت خود در پلیس این کشور ادامه داده اند.

همچنین گفته می شود از مجموع ۳۷۰ مورد شکایت ثبت شده علیه نیروهای پلیس انگلیس، بیش از ۱۰۰ مورد آنها مربوط به آزارهای جنسی آنها علیه شهروندان و ۱۸ مورد از این تعداد نیز مربوط به آزار جنسی کودکان بوده است.

بر اساس این اسناد، تنها یک سوم از نیروهای متخلف پلیس در پی شکایت افراد آزار دیده از خدمت عزل شده و مابقی محکومین البته همچنان در حال ادامه خدمت در نیروی پلیس هستند.

در همین راستا، «دامیان هندز»، معاون وزیر کشور انگلیس طی اظهاراتی این آمار را تکان دهنده توصیف کرده و تاکید کرد که فرآیند رسیدگی به این پرونده ها باید طی شده و در مسیر صحیح به اتهامات رسیدگی شود.

کد خبر 5325287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha