۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان خبر داد؛

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی هلال احمر نهبندان

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی هلال احمر نهبندان

بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان از اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن توسط خیر نیک اندیش به بانک امانات تجهیزات پزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از بانک امانات پزشکی نهبندان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی باید در تلاش باشیم برای رسیدگی به امور محرومان جامعه گام‌های اساسی برداریم.

وی بیان کرد: با توجه به پویش «نفس هدیه کنیم» خیر نیکوکار یک دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران بی بضاعت را به بانک امانات هلال احمر شهرستان نهبندان اهدا کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان ادامه داد: بانک امانات تجهیزات پزشکی برای تحقق اهداف بشر دوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک امانات جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با امکانات خاص از جمله اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، واکر، عصا و … تاکنون خدمات متعددی به بیماران ارائه داده است، افزود: افراد نیازمند می توانند با مراجعه به بانک امانات از این تجهیزات به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیرین نیکوکار، گفت: تجهیزات اهدایی خیرین بر اساس نوع وسیله کدگذاری و در این بانک نگهداری می شود و به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار می گیرد.

کد خبر 5325742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha