۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز:

بخشی از قدرت نرم دین مبین اسلام ماه ربیع‌الاول است‌

بخشی از قدرت نرم دین مبین اسلام ماه ربیع‌الاول است‌

کرج - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بخشی از قدرت نرم دین مبین اسلام ماه ربیع‌الاول بوده و این ایام در دین و مذهب ما از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی مراد یوسفی شامگاه سه‌شنبه در مراسم هیئت رایه الزهراء بانوان کرج که به مناسبت ایام ربیع‌الاول در کانون شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: این ایام در دین و مذهب ما از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده و بخشی از قدرت نرم دین مبین اسلام ماه ربیع‌الاول است‌.

وی بیان کرد: میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام منشأ تحولات بسیاری شد و خیرات و برکات بسیاری برای تمام انسان‌ها به ویژه پیروان آن حضرت داشت و همچنان تداوم دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: دشمنان دین مبین اسلام نیز برای مقابله با این توانمندی‌ها و فرصت‌ها که خداوند برای ما مقدر فرموده برنامه‌ریزی‌ها دارند.

وی ادامه داد: از جمله اینکه ایامی که از نظر علمای دین و مراجع تقلید و در رأس آن‌ها ولی امر مسلمین امام حاضر جامعه ما می‌فرمایند، ماه ربیع‌الاول حیات حقیقی و معنوی انسان‌های مؤمن است و دشمنان توطئه‌هایی و ترفندهایی دارند که این ایام را از ما بگیرند.

عزاداری نیمی از سال از تفکرات شیعه لندنی است

یوسفی با بیان اینکه آنها این ایام را به عزاداری تبدیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: الان کم و بیش مشاهده می‌کنیم، بنرها زده می‌شود و مجالس و محافل عزا برپا می‌شود، قطعاً این امر از تفکرات شیعه علوی و جعفری نیست بلکه از تفکرات شیعه لندنی است.

وی گفت: شیعه لندنی این ایام را به بهانه اینکه ایام محسنیه و امثال آن است از ما می‌خواهند بگیرند تا از برکات ایام ربیع‌الاول و این لیالی بهره‌مند نشویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه ما مفتخریم که پای مجالس روضه بزرگ شدیم، اظهار کرد: بر این اساس بهترین تنفس نصیب ما می‌شود، اما عزا جای خودش و شادی و سرور هم جای خود را دارد و این دو نمی‌توانند جایگزین یکدیگر شوند.

وی با بیان اینکه شیعه لندنی دینی به مردم معرفی کرده که بیش از نیمی از ۱۲ ماه سال باید عزاداری کرد و لباس سیاه بر تن پوشید، تصریح کرد: بر این اساس جامعه‌ای که با این تفکر بخواهد زندگی کند، بسیاری از مشکلات گریبان گیر آن جامعه می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه ایام عزاداری اهل بیت (ع) و ایام سرورشان مشخص است، بیان کرد: دشمنان برنامه‌ریزی کردند که از این قدرت‌های نرمی که در اختیار ما است، محروم شویم و این ایام به عنوان ایام عزاداری می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس فضای معنوی که در این ایام باید حاکم باشد را از ما می‌گیرند و چون فضای حقیقی و واقعی نیست عزاداری‌ها هم رونق چندانی ندارد و از بخش معنوی به بهانه عزاداری‌ها محروم می‌شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: باید آگاه باشیم دشمنان از این ترفندها استفاده نکنند و اگر استفاده کردند ما پازل آنها را تکمیل نکنیم و در مسیر اسلام ناب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه زمان ما یک زمان استثنایی است و بر اساس مثل معروف ماهی تا زمانی که در آب است قدر آب را نمی‌داند، متذکر شد: زمانی که ما در آن زندگی می‌کنیم در طول تاریخ نظیر نداشته حتی صدر اسلام هم در زمان امامان معصوم و پیامبر عظیم الشان اسلام چنین شرایطی نداشتند.

کد خبر 5326272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha