۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸

توسط نشر کتاب هرمز؛

مجموعه‌داستان نوجوانِ «ستاره» به چاپ سوم رسید

مجموعه‌داستان نوجوانِ «ستاره» به چاپ سوم رسید

مجموعه‌داستان نوجوانِ «ستاره» نوشته حسین بازپور توسط انتشارات کتاب هرمز به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه‌داستان نوجوانِ «ستاره» نوشته حسین بازپور به‌تازگی توسط انتشارات کتاب هرمز به چاپ سوم رسیده است. چاپ اول این‌کتاب سال ۹۶ و چاپ دومش سال ۹۹ عرضه شد و حالا نسخه‌های چاپ سومش راهی بازار نشر شده‌اند.

این‌کتاب دربرگیرنده ۷ داستان کوتاه برای نوجوانان گروه سنی ج است که موضوع این‌داستان‌ها، مسائل اجتماعی و اخلاقی است. «ستاره» اولین‌کتاب حوزه نوجوان حسین بازپور نویسنده دهه‌هشتادی است که می‌گوید در آن، در کنار ساخت و پرداخت به داستان و استفاده‌ از عناصر قصه‌نویسی، در تلاش بوده مسائلی را که امروزه کمی کم‌رنگ‌تر شده‌اند، در داستان‌ها بیان کند؛ مسائلی چون احترام به پدر و مادر، رفتارهای نیکو، اخلاق پسندیده و گفتار مناسب.

بازپور می‌گوید کشمکش و جذابیت داستان‌ها برای گروه سنی نوجوان در اولویت اول قرار دارد، یعنی باید بسیار زیبا و جذب‌کننده برای این گروه سنی بنویسیم، و کم‌کم اندیشه‌ خود را در داستان‌ها پیاده کنیم. مشکلات زیادی نویسندگان نوجوان و جوان دارند، از جمله عدم آشنایی بسیاری‌ از ناشرین کشوری با این گروه و عدم بستن قرارداد با نوجوانان و جوانان. هزینه‌های چاپ و نشر کتاب بسیار بالا است و کاغذ گران. ازجمله دلایل کم‌کاری‌ نویسندگان و شاعران نوجوان و جوان، همین مشکلاتی‌ است که در حوزه‌ نشر وجود دارد.

چاپ سوم این‌کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5326563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha