۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۸:۵۵

مدیر کل دفتر اموراجتماعی استانداری مرکزی:

برنامه جامع سلامت استان مرکزی تدوین می‌شود

برنامه جامع سلامت استان مرکزی تدوین می‌شود

اراک- مدیر کل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از تدوین برنامه جامع سلامت استان مرکزی با هدف ارتقای عادلانه شاخص‌های سلامت استان خبر داد.

جواد اتابکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات اخیر این دفتر در حوزه سلامت، اظهار کرد: طی نشست‌های متعددی که دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، بهزیستی و نهادهای دیگر داشت، مقرر شد تدوین برنامه جامع سلامت استان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی و استانداری مرکزی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این برنامه، یک سند راهبردی در هر چهار بعد سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی و یک سند بالادستی در جغرافیای استان است که با محوریت کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان و مشارکت دستگاه‌های مسئول و نهادهای مردمی با هدف ارتقای عادلانه شاخص‌های سلامت استان تدوین می‌شود.

مدیر کل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: این سند حاوی تحلیل وضعیت سلامت استان، دورنما و اهداف راهبردی پنج ساله استان، مداخلات، الزامات ارتقای سلامت و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و مشارکت کنندگان است که به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی خواهد رسید.

کد خبر 5328433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha