۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

استان ایلام مهیای برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید است

استان ایلام مهیای برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید است

ایلام-جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: استان ایلام مهیای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید در آبان ماه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قدرت الله کریمیان صبح دوشنبه در دیدار با سازمان‌های مردمی جبهه انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اهمیت تولیدات فرهنگی در تعمیق و ترویج فرهنگ شهادت، اظهار کرد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) افزود: استان آماده برگزاری این کنگره ملی است و با همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها در صدد هستیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان صورت بگیرد.

سردار کریمیان با تاکید بر تولید آثار فاخر برای اثربخشی و اثرگذاری بیشتر بر آحاد جامعه گفت: در این زمینه تلاش شده آثار فاخر فرهنگی، دینی و انقلابی تولید شود و از این طریق فرهنگ شهادت به عموم مردم معرفی شود.

وی در پایان عنوان کرد: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این مأموریت است از سوی شهیدان و آنها ناظر بر فعالیت‌های شما هستند پس قطعاً این کار بدون ثواب پاداش نخواهد بود.

کد خبر 5330433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha