۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴

رئیس شورای شهر تهران:

پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد

پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد

تهران- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید در خصوص وضعیت شورا دغدغه مند باشند گفت: پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مدیریت شهری که با حضور رؤسای شوراهای شهر استان تهران برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: یکی از افتخارات ما این است که با سیستم شورایی می‌توانیم شهرها و روستاها و استان را مدیریت و اداره کنیم.

چمران با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در خصوص وضعیت شورا دغدغه مند باشند گفت: پاک دستی از فاکتورهای مهم و ضروری برای اعضای شورای شهر است و نباید این گونه باشد که شورای شهر، شورای شهرداری باشد و از اختیارات و بودجه شوراها کم شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به رویکرد مطلوب استانداری به شهرداری تهران عنوان داشت: امیدوار هستیم که با پیگیری‌های مداوم و هم افزایی مناسب میان شهرداری و استانداری شاهد عملکرد مناسب و راهگشای شهرداری باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: ارائه خدمات به مردم و همراهی با آنان اسباب خشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت و در این خصوص پاکی و انسجام میان اعضای شورا و شهرداری و استانداری سبب پیش برد هر چه بهتر اهداف خواهد شد.

چمران اظهار داشت: مردم در برهه کنونی که شرایط سختی است خواسته‌های به جایی دارند اما این خواسته‌ها نیازمند بودجه می‌باشد لذا باید همه تلاشمان را به کار بگیریم تا خواسته‌های به جای مردم را فراهم کنیم.

کد خبر 5332546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha